Nevoia unei imagini remarcabile online pentru o companie de transporturi – Oia Trans

Oia Trans este o afacere romaneasca specializata in transportul de containere din si catre principalele porturi Europene, avand o cifra de afaceri de peste 10 mil. €. Datorita colaborarilor stranse, afacerea s-a dezvoltat, avand birouri in Romania, Germania si Bulgaria.

Am inceput colaborarea cu gandul ca brandul trebuie sa fie cat mai cunoscut in piata locala si europeana de transport, cu scopul de a atrage parteneriate, dar si angajati noi.

De ce ai nevoie de o prezentare online remarcabila?

Chiar daca oferi servicii de calitate, sunt mii de potentiali parteneri sau clienti in Romania sau U.E. care nu te cunosc si, chiar daca aud de tine, te vor cauta in prima faza pe Google.

Ce vor gasi despre brandul tau? De aici nevoia construirii unei prezentari profesionale, creative si a comunicarii de brand – in acest mod setezi perceptia cu potentialii colaboratori.

Sa urmarim cateva statistici de marketing:

  • 75% dintre oameni bazează credibilitatea unei afaceri pe modul în care arată site-ul lor
  • 90% din informațiile transmise creierului sunt vizuale
  • 74% dintre vizitatori parasesc site-urile care nu sunt optimizate pentru mobil
  • Dacă o pagină durează mai mult de 3 secunde pentru a se încărca, aproape 50% dintre utilizatori vor reîmprospăta pagina
  • 70% dintre consumatori spun că vitezele mici de încărcare îi fac mai puțin dispuși să cumpere de la o companie

Aspectul site-ulul, versiunea mobila si viteza sunt esentiale pentru a castiga credibilitatea online.

Site-ul vechi nu era actualizat de multi ani si nu reprezenta imaginea actuala a brandului. Site-ul vechi nu avea o versiune mobila optimizata, astfel ca a fost necesar un redesign complet si o abordare noua.

Versiunea veche a site-ului:

Am conceput un nou design care reprezinta imaginea Oia Trans – o companie puternica in piata transporturilor de containere cu extindere europeana.

Versiunea noua a site-ului pe www.oiatrans.com:

Dupa ce imaginea site-ului a fost realizata, brandul are un punct de plecare si de extindere catre alte platforme de comunicare – in acest mod avem o abordare unitara – in acest mod aratam claritate si o comunicare profesionala in piata.

Mentiuni & Bibliografie

[1] Device-urile mobile au generat peste 54% din traficul online global (2021).

[2] 50% dintre consumatori considera ca designul unui site este crucial pentru a percepe imaginea unui brand (Top Design Firms, 2021)

[3] Companiile cu peste 40 de landing page-uri au generat de 12 ori mai multe leaduri decatcele cu 1-5 landing page-uri (Hubspot)

[4] Pentru fiecare 92 USD cheltuiți pentru achiziționarea de clienți, doar 1 USD este cheltuit pentru conversia acestora. Doar aproximativ 22% dintre companii sunt mulțumite de ratele lor de conversie. 96% dintre specialiști în marketing spun că „segmentarea” este cea mai puternică metodă de îmbunătățire a ratei de conversie (Econsultancy)

Scris de

Lucian Ungureanu